Alle veel gestelde vragen

Kunnen wij een cadeaubon aankopen?

Ja, er kan een Florande cadeaubon aangekocht worden. U kan zelf het bedrag kiezen maar het minimum bedrag per bon is € 10.00

De cadeaubon is 1 jaar geldig na datum van aankoop en kan in meerdere malen opgekocht worden.

De cadeaubon kan niet ingewisseld worden voor cash geld.

Mag mijn huisdier mee binnen in de winkel?

Ja natuurlijk , uw huisdier is aangelijnd steeds welkom.

Zijn jullie geopend op feestdagen?

Wij zijn steeds geopend op zon- en feestdagen van 10.00u tot 17.00u

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Florande?

U kan bij ons betalen met cash ; bancontact ; visa ; mastercard; pinkaart ( Nederlandse bezoekers) en ( elektronische ) ecocheques.

Kan ik als ondernemer een factuur krijgen?

Ja u kan een factuur krijgen indien u dit voor het afrekenen even meld aan de kassa.

Is Florande toegankelijk voor mindermobiele mensen?

Ja , onze gangen zijn voldoende breed voor rolstoelgebruikers.

Kunnen artikelen besteld worden?

Wij kunnen helaas geen bestellingen aannemen via telefoon of internet.

Artikelen kunnen in de winkel besteld worden tegen de dagprijs die geldig is op het moment van afhaling. Wij vragen wel steeds een voorschot.

Kan ik gekochte artikelen omruilen of terugbrengen?

Ja dit is geen probleem. Binnen de week kunt u met uw kassaticket de door u aangekochte en nog niet gebruikte producten in originele verpakking ruilen.

Levende artikelen , bestelde artikelen of op maat gemaakte artikelen worden nooit teruggenomen of omgeruild.

Ik heb geen kassaticket meer, maar het artikel is nog in de originele verpakking. Kan ik dit artikel omruilen?

Kassaticket verloren? Helaas kunnen wij dan het artikel niet terugnemen. Bewaar dus zeker steeds goed uw kassaticket.

Leveren jullie aan huis?

Neen, wij leveren jammer genoeg niet aan huis.